In Zwolle is gister de strafzaak tegen de Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) van start gegaan. Het Openbaar Ministerie (OM) verwijt het bedrijf dat het jarenlang afvalwater in de bodem heeft geïnjecteerd zonder de vereiste vergunningen. Het gaat om de periode 2010 tot en met 2019. (H2O Waternetwerk, 23 september)
Lees meer: h2owaternetwerk.nl


