De Groningse gaskraan mag dan zijn dichtgedraaid, veehouder Johannes van der Veen uit Niebert houdt juist een heel nieuwe kraan open: die van zijn mestvergister. Sinds donderdag stroomt er biogas, gemaakt uit de mest van koeien, rechtstreeks het net op om honderden huizen te verwarmen. Maar hoe duurzaam is zo’n installatie? (RTV Noord, 31 mei)
Lees meer: rtvnoord.nl