EERBEEK –Vitens mag geen extra grondwater oppompen om zo in Eerbeek/Loenen bij een hoge waterstand een oplossing te bieden. Gedeputeerde Ans Mol liet vorige week aan Provinciale Staten weten dat zij daarover al in gesprek is met het bedrijf. (Brummens Nieuws, 18 februari)
Lees meer: brummensnieuws.nl


