Provincie Utrecht - Het oppervlaktewater in Nederland is nog steeds vervuild. Ook in de provincie Utrecht zijn te veel schadelijke stoffen in het water te vinden. Dat blijkt uit onderzoek van de Algemene Rekenkamer. Vervuiling van het oppervlaktewater is slecht voor de gezondheid van mensen, planten en dieren. (RTV Utrecht, 4 maart)

Lees meer: rtvutrecht.nl