De Zeeuwse natuur heeft de komende tientallen jaren nog last van het olielek dat eerder deze maand plaatsvond in de haven van Antwerpen. De olie is volgens Dimitri Barbe van Het Zeeuwse Landschap opgenomen. "We moeten analyseren hoe lang het gaat duren voordat dat helemaal verdwenen is." (Omroep Zeeland, 20 april)
Lees meer: omroepzeeland.nl


